7. svi 2012.

Foppapedretti Myo 3u1



Ova kolica su me zbunila na prvi pogled. Stvarno inovativan dizajn. Ima neka obiljezja Stokke kolica (duga rucka) Chicco I-move (okretanje za 360). Ima i motorizirana varijanta (???).

Sestricna Sandra, koja zivi u Splitu, je potegla skroz do Ljubljane da ih kupi. U Ljubljanskom BTC centru otvorena je Foppapedretti trgovina (super!!!), ali sam vidjela da ih ima i u nekim slovenskim internetskim trgovinama.  http://www.fp-trgovina.si/index.php



Napravljena su od laganog aluminija i izuzetno lagana za upravljanje zahvaljujuci posebno dugackoj prilagodljivoj rucki.. Cekam Sandrine reakcije iz  prve ruke ;)
Fora je da se sjedeci dio moze okrenuti za 360 stupnjeva i to vrlo lako. Dakle bez ikakve muke bebicu okreces sebi ili od sebe.  Naravno i regulirati nagib sjedeceg dijela. 


Cijena im je dobra, dapace jako dobra: oko 850€ za sve skupa  (jos ako se uspije vratiti PDV). U Italiji ih se da dobiti jos povoljnije. Naisla sam na za 690€ (u Trandy Sand boji) ili 765€ (Trandy Purple)  
U kompletu se dobije:
  • Športni del vozička s senčikom, - sjedalica-sportski dio
  • Košara,
  • Avtosedež skupine 0+, - auto sjedalica ista kao i nasa (Nania-Osann) ali pod imenom Foppapedretti
  • Torba s previjalno podlogo, - torba za bebicu s podlogom za previjanje
  • Dežna prevleka, -pokrivalo za kisu
  • Zimska vreča.

Svidja mi se ova lila bojica ;)

1 komentari:

  1. Dali ima komentara kakva su kolica i gdje ste nasli po toj cijeni? Ja sam ih trazila ali su 1990€

    OdgovoriIzbriši