24. tra 2012.

Baby Ace 042

Poznavajuci moju slabost prema uivjek istom tipu kolica (Boo tip :) !!! )  bilo je samo pitanje vremena i evo novosti:
Baby Ace 042

Svidja mi se ova svijetlo roza ;)




Jos jedna Boo tip kolica. Naravno s nekim razlikama i mozda i poboljsanjima. Baby Ace 042  su Spanjolska kolica i vec na na prvi pogled se cini da imaju dosta dobre karakteristike. Zapravo, karakteristike koje su meni bitne za kolica :) . Kod kupovine je dobro da se dobije i zimska i ljetna presvlaka, ali vreca i adapteri za AS se kupuju odvojeno. Na njihovoj stranici biras sam izmedju boja za setove, odvojeno za zimske i ljetne., sto je super.  Isto je dobro, da presvlake napravljene za Bugaboo od strane drugih proizvodjaca pasu i na ova kolica. Za kvalitetu materijala su valjda zaduzene nekakve njihove inspekcije u skladu s EU standardima, kako je Spanjolska dio EU.

Promo filmic Baby Ace 042

Svidja mi se sto ova kolica imaju rucku koja je kako kazu "reverzibilna", dakle ide napred-natrag, lako se sklapaju i to skupa sa sjedalicom, rucka se moze jednom rukom otvoriti u jednu stranu (sto je za mene veliki +, da ne lomim nokte kao na nasoj rucki), imaju rucnu kocnicu (cini se samo rucnu) i mogu se postaviti na dva kotaca, za voznju po pjesku ili stepenicama.














U Spanjolskoj ima dosta jakih proizvodjaca kvalitetne  baby opreme i namjestaja. Zao mi je, kao i za nasa Beebop kolica, da ih nitko jos nije uvezao u HR ili da ih barem ima u Sloveniji. Ali opet... gdje ima volje, sve se moze.

Cijena u Spanjolskoj im je  635 € (bez vrece i adaptera, sto je jos 55 €) a dodatni setovi presvlaka se daju kupiti za 80€.

Cudno je sto u Kanadi proizvode i  prodaju skoro identicna kolica, Guzzie+Gus 042 Stroller, mozda je samo boja presvlaka drugacija, nema ljetno i zimske presvlake, kotaci mi se cine nalo drugaciji (barem boja) i imaju univerzalni adapter za AS. Cijena preko Amazon.com im je oko 650 $.



.

0 komentari:

Objavi komentar