28. ožu 2012.

Hug me Joey

Super pomoc za male bebace u autosjedalicama!

Naletila sam na ovo slucajno, kao i na vecinu korisnih novotarija za bebe.
Htjela sam kupiti Hug me Joey umetak preko internet trgovine, ali nije bilo mogucnosti slanja u EU ili HR pa smo umjesto toga imali svoj custom home made ;).

Hug me Joey je super stvar koja mi je "objasnila" dosta problema koji se dogadjaju s bebicama u autosjedalicama i kako ih izbjeci.Uvijek su mi se autosjedalice za bebe cinile prestrme i preduboke za malene kraljeznice. Malo sam istrazivala i ... Potaknuta ovim ubacila sam ispod presvlake od sjedalice komad izrezane i oblikovane spuzve da smanji nagib i pritisak na bebinu kraljeznicu i trbuscic.

Mozda netko sad vec uspije sebi i nabaviti, ali zao mi je da mi nismo mogli.


Print screen jako dobre informativne stranice za opremu za bebe:

0 komentari:

Objavi komentar